Nova analiza otkriva koliko plaćeni nalozi zapravo imaju prednost na mreži X
Ako ste se pitali da li vredi plaćati X Premium (bivši Twitter Blue), najnoviji podaci iz analize koju je sproveo Buffer daju jasan odgovor: da, barem kada je reč o organskom dometu objava.
Plaćanje donosi algoritamsku prednost
X Premium pretplatnici dobijaju niz pogodnosti: prioritetno prikazivanje u komentarima, opciju “Boost” za promovisanje objava, ali i što je posebno važno, veći organski domet svih svojih objava.
Buffer je analizirao više od 18,8 miliona objava sa preko 71.000 naloga tokom poslednjih godinu dana. Prema njihovim podacima, oko 27% analiziranih naloga bilo je pretplaćeno na neki X Premium paket.
Rezultat? X Premium nalozi beleže 10 puta veći domet po objavi u poređenju sa nepretplaćenim korisnicima.


Koliki je zapravo domet po paketu?
Buffer je takođe analizirao učinak po nivoima pretplate:
- Basic (3 USD mesečno): prosečno ispod 100 pregleda po objavi
- Premium (8 USD mesečno): oko 600 pregleda po objavi
- Premium+ (40 USD mesečno): preko 1.550 pregleda po objavi
Dakle, korisnici najskupljeg paketa dobijaju u proseku više od 15 puta veći domet od korisnika Basic paketa. Iako to podrazumeva i 5 puta veću cenu, za brendove i kreatore sadržaja to može biti isplativa investicija, pogotovo u poređenju sa budžetom za oglase.
Da li se isplati?
Ono što treba imati na umu jeste da 80% korisnika X mreže ne objavljuje i ne učestvuje aktivno, pa ovaj benefit nije posebno atraktivan za prosečnog korisnika. Međutim, za brendove i profesionalce koji žele veći organski domet, podaci jasno pokazuju da Premium pretplata ima realan efekat.
Više detalja o učinku različitih vrsta objava, interakcijama i algoritamskom ponašanju možete pronaći u celom izveštaju na Buffer sajtu.